10 augusti 2011

Onsdagsträning, fartpass och börja jobba igen

Tillbaks till verkligheten igen, jobbet kallade imorse, snacka om trött när väckarklockan ringde imorse, trodde inte det var sant alltså :-(
Därför tog jag en extra lång uppvärmning idag, ända upp till vändningen i Sävastnäs, kändes helt rätt. Därefter låg jag på 39km/h i 8,5km in till jobbet, hann in precis innan regnet...
Sen hem så körde jag fullt ös från 97:an till vändningen i Sävast och hem 36,5km/h i 28km...
Det var mycket tuffare i motvinden upp till Sävast där höll jag och Danne uppe hastigheten i 37km/h fram till Sävast sen hade jag medvind hem så det var mycket lättare att ligga på då....
Hela em passet 35,8km/h...
Ser också att jag snittade 146 i puls upp till vändningen och hem var den 133 på em passet...
Totalt sett ett bra fartpass nästan ensam hele vägen, jag är nöjd.

2 kommentarer:

  1. Trött bara i morse ? :-O
    Då såg så "avslappnad" ut på jobbet så man höll på att somna bara man kom nära dig. ;-)
    Verkligheten är tuff ibland *hehe*

    SvaraRadera
  2. Jomen!
    Då skulle du sett mig när vi skulle cykla hem
    faan va det gick undan... Då hade gubben vaknat eller så var det Lenas lasagne som lockade därhemma ;-)

    SvaraRadera