19 mars 2024

Tisdagsträningen

Jag bestämde mig för att ta det lilla lugna på roddpassen idag eftersom jag på gårdagens pass körde allout. Så idag blev det 2000 meter på 9:07.0 i 2.16.7 tempo snittade 104bpm och 137Watt!

Jag valde att cykla med Maria-crew fram till 7km körda sen var det mestadels solo innan jag efter 22km blev ikapp åkt av en sydkorean som jagat mig i säkert 6-7km. Nåväl sedan cyklade vi tillsammans i 5km kanske innan jag var solo igen. Ett bra pass några fartökningar här och där men annars ett lagom pass.

Med Miguel första milen sen körde jag ifrån gruppen. Cyklade första milen som så att jag drog iväg men vände när jag fått 50 meters lucka, tillbaka i gruppen å så på igen. Så körde jag till vändet som sagt sen tog jag mitt eget tempo i 25km som jag körde på 39:53 snitt 37,7 km/h 233Watt(2,65 w/kg) 122bpm 78rpm!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar