29 december 2020

Mina cykelår från 2010 fram till i år 2020.

 Ja jag tänkte bjuda på mina totaler från det år jag började bokföra mina träningspass på cykel dvs från och med 2010. Bara för att visa på hur mycket eller hur lite jag hojat de senaste åren.

2010

2011


2012

2013

2014

2015



2016

2017
2018

2019
Har jag inga siffror på i Sporttracks mobil men enligt Garmin så vart det så här
2020

Ja där har ni 10 år av cykelträning och hade jag inte råkat ut för olyckan sommaren 2019 så hade nog det året blivit rekordåret vad det gäller totalsträcka får så mycket har jag aldrig tränat.





1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag skriver till dig för att jag hittade din blogg när jag googlade runt - verkligen uppfriskande att se hur aktiv du är.. Fin meritlista! Själv är jag inte alls på din nivå men glad amatör på både gravel och MTB.

    Hur som helst - jag heter Torkel Hallander och är en av grundarna till Tooorch.com - en av Sveriges nyaste och snabbast växande e-handlare av cykeltillbehör. Vårt fokus är att vara nära kunderna med svenskt lager - och att hjälpa till med råd och val så att man alltid får rätt. Vi tycker att vi är ganska grymma och unika på det - att döma av våra reviews på trustpilot verkar vi göra något rätt :)

    Nyfiken på om du skulle vara intresserad av ett enkelt samarbete? Vi behöver få länkkraft till vår sajt och bästa sättet är att grymma bloggare med relevanta sidor länkar till oss. För det skulle vi ju kunna göra någon fin bytesaffär - jag gissar att du bränner av ett och annat däck under året :)

    Låt mig veta hur det låter, hör av dig till torkel@tooorch.com i så fall

    SvaraRadera