13 juni 2020

Ett år idag

Sedan min svåra olycka!
Mycket smärta mycket jävlar anamma mycket medicinering(första månaderna, nu helt utan smärtstillning trots att jag till och från har ont) mycket kamp!
Mmm det går sakta mycket sakta men det läker och jag ska bli bra igen sedan hur bra det återstår att se men ger mig det gör jag inte! Kämpigt att gå till och från för att det gör ont för att benet sväller och för att man rent ut sagt ibland är jävligt less helt enkelt.
Men visst det går framåt med myrsteg så den positiva andan finns där även om den ibland är liite låg. Mitt cyklande är uteslutande trainer och cykel- och grusvägar. Några få kilometer väg där längst bort mot gamla sunderbyn upp till färjevägen men inte mer än så.


2 kommentarer:

  1. Du är en kämpe, Mazze. Vi gör vad vi kan, mer kan vi inte göra.Trots att det inte går fort är det positivt att det i alla fall nu går åt rätt håll. Jag hoppas verkligen att du till slut blir så bra det bara går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tomas! Ja det får vi hoppas. Detsamma förresten!
      Trevlig sommar!

      Radera