25 maj 2020

Uppe i 7 veckor nu...

Å ingen infektion i benet så långt i alla fall. Jag jobbar på, tränar på trainer och gör annat så gott det går. Har blivit något stel i fotled, hälsena lite svårt att gå normalt när det känns som att muskeln är för kort. Jag försöker stretcha ut den för att om möjligt få mer rörlighet.Tiden får utvisa om det går till sig eller vad det kan vara som felas. Nu en vecka på ett ungefär till nästa möte med läkarna få se vad de säger om de kan ge mig svar på lite frågor jag har också. Värmen kom igår riktigt ordentligt nu! Jag håller mig dock från uteträning som jag sagt återstår att se om det blir någon sådan efter mockträsk- och/eller  klöverträskvägen. Enda som är ok i min närmast omgivning är cykelpendlingen till och från jobbet om 3,5 km åt vardera håll. Något annat är inte på tapeten så här långt i alla fall. Nästa måndag den 1 juni är jag uppe i 8 veckor eller närmare bestämt 2 månader utan något infektionsutbrott i benet. Det tål i så fall att firas i dessa pandemitider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar