10 oktober 2018

Trainerpass imorse!


Jag var nödd och tvungen till att cykla trainer nu på morgonen för att få ihop logistiken idag. Så här: Trainerpass, dusch, frukost, åka in med Subarun på service till bilfirman, åka tillbaks till sjukhuset med frun som jobbat natt, stämpla in å börja jobba! Phuhu! Som sagt planerat i minsta detalj å planen höll! ;-)
Efter en 10-12 minuters uppvärmning så matade jag på paceat resten av passet ända fram till nedvärmningen som varade i cirka 10 minuter. Ett bra pass så här på morgonen inte för hårt inte för löst precis rätt enligt min mening. Nu ska jag ju hämta ut bilen igen efter jobbet så det lär bli trainerpass i eftermiddag också troligen då efter middagen hinner nog inte ut något idag med cx:en. Då är planen att köra någon form av intervall vilken sort har jag inte bestämt mig för ännu men mest troligt något jobbigt! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar