24 september 2018

Hem från jobbet


Inte fullt lika kallt som imorse men inte fan äre varmt inte det blåste om möjligt ännu mer nu på hempasset. En annan sak jag observerade i och med att jag inte kom iväg från jobbet förrän 16:45 idag är att det blir mörkt rätt fort nu redan klockan 18:27 enligt SMHI. Men det gick an, jag cyklade från sjukhuset något kortare genom att jag väljer att gå ut på framsidan beroende på var jag har hojen parkerad inne i sjukhuset när jag kör med Vengen. Så det blir 2 km kortare än den vanliga runda så att säga. Men det räckte gott för mig idag totalen med de två pendelpassen plus trainerpasset vart  2:01:46. Månadstotalen nu 37:55 vilket är 95% av 40 timmar och nu återstår det dessutom 6 dagar av träningsåret 2017-2018 på söndagen har det gått precis ett cykelträningsår eftersom jag startar min planering första 1 oktober och därmed av slutar densamma den 30 september. Snart en summering tids- och distansmässigt av alla de olika träningsvarianter som förekommit under året.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar