19 september 2018

En bra start på lillördagen!


Mmm sovit gott uppemot 8 timmar å det är mycket för att vara mig vaknade fräsch som en nyponros och bestämde mig för att bränna av ett trainerpass innan frukost! Sådär lagom pace inte för lätt inte för hårt. På det frukost sedan i väg till jobbet via Byn, Färjevägen och åter till Sjukhuset. Hade sådan tur att det dessutom var uppehåll i regnandet under rundan till jobbet på hybriden så jag vart inte ens blöt annat än lite stänk från hojen. Hoppas vädret håller i sig när jag ska hem i eftermiddag också annars blir det kort korta rundan hem!

Fick ihop hela 1 timme och 23 minuter träning nu på morgonen vilket känns perfekt nu!

Passet i Relive!

2 kommentarer:

  1. f.n vad du ligger i !!
    glöm inte att vila, där kan jag lära dig ett o annat

    :)lavi

    SvaraRadera