17 februari 2018

Jahaja!

Så var man tillbaks därhemma. Jag opererade bort plattan och skruvarna i torsdags och sov över på patienthotellet på Piteå Sjukhus till igår fredagmorgon. Käkade en frukost innan jag så småningom åkte hem. Enligt läkaren gick operationen bra och till min förvåning så har jag inte speciellt ont heller mer sårsmärta som när man skurit sig inte värre än så. Men läkaren sa att jag inte fick belasta den opererade armbågen så då äre till att ta det lilla lugna då ett tag framöver. Det jobbiga kom efter operationen då narkosläkaren lagt blockad för nerverna i armen så var den totalt bortdomnad var som jag bar omkring på någon annans arm liksom. Å detta satt i länge ända fram emot tidig fredagmorgon innan det släppte. Jag kunde inte ens böja fingarna eller styra handen den hängde helt död i mitellan, en väldigt konstig känsla måste jag säga. 


Var med frun på Johan Glans stand up comedy föreställning World tour of the World i Kulturens hus igårkväll, han var riktigt bra! Vi såg honom när han var i Luleå förra gången för fyra år sedan han var minst lika rolig nu verkligen, man får skratta i massor!!!
Nu när jag inte tränar för tillfället så passade jag på att leta fram en hyfsat bra dokumentär om ja cykling såklart närmare bestämt Tobias Ludvigsson i Giant Shimano under första etapperna av Vuelta a Espana 2014! En riktigt sevärd dokumentär om 28 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar