10 januari 2018

Onsdagens morgonpass till jobbet

Djävlar nu var det kallt, brrr! Snittempen var enligt Garminklockan -11 grader meen då har ju hojen och Garminklockan varit inomhus i garagevärmen tills jag tog ut den så det är ju först efter några minuter som klockan visar rätt utetemp! Om jag räknar bort de minuterna så blev snittempen för passet -14 grader brrr kallt som sagt!
Fick ihop runt ikring 45 minuter!

Ser ut som att det kan bli någon grad kallare till och med när jag ska köra hemåtpasset men om så är fallet så blir nog den rundan kortare än denna. Kanske att jag kör något på trainern när jag kommit hem får se hur det blir med det. Som jag skrev igår så länge jag håller mig på cykel- och gångbanorna så är det ingen fara för att gå omkull därför cyklar jag i stort sett bara på dessa. Det är från kläppenskolan upp mot färjevägen som jag sista biten måste cykla på landsväg och där äre bilspår så där får man passa sig. Därför vände jag imorse före färjevägen vid Bodvallen där cykel- och gångbanan tar slut.
Testar lägga in länken till Relive här!
Då ska ni kunna följa min morgonrunda live! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar