12 november 2017

Bra pass med 2 tunga block

Ja först värmde jag upp i 10 minuter innan jag gav mig på Zwift alps och Epic KOM klättringen på 9,4 km det första tunga blocket. Inget rekord långt ifrån men låg på bra ändå 26:33 är nionde bästa tid för egen del 21,3 km/h 290 watt(3,37 w/kg) 140(85%) bpm maxpuls 156(95%) bpm!

Efter det rekordsnabbt nedför på baksidan fram till avfarten till djungelbanan! Jag åkte in där för det andra hårda blocket i dagens träning nämligen Jungle Lap! Här var målbilden att försöka gå på max trots att jag precis klarat av Zwift alps! Å så vart det när jag kom till start för Jungle Lap så öste jag på så bra det gick! Å bra gick det! :-)
Klarade faktiskt av att kapa tidigare personbästa med hela 23 sekunder kan man tänka!!!
12:06 39,1 km/h 324 watt(3,77 w/kg) 149(1%) bpm maxpuls 157(96%) bpm! Jodå det gick på ordentligt jag gick som sagt på det som fanns kvar i benen efter klättringen!


På det en låång nedvärmning närmare bestämt 17 minuter jag kände att jag behövde det! Passet i stort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar