30 juli 2017

Surt sa räven!

Mmm! Jag valde att cykla samma bana som igår dvs SZR London 2 Lap Greater London Flat from Start Banner efter 10 minuters uppvärmning. Målet var att försöka ge mig i kast med mitt pers på 44:03! Så med det i sikte så drog jag igång och försökte pacea mig precis på min limit!
Det gick över förväntan låg riktigt bra till så när jag körde in i tunnel i slutet på andra varvet(man har då 2,6 km kvar av banan) såg jag att det skulle bli en riktigt bra tid. Meen... med 600 meter kvar så vart det svart på datorskärmen?!?! Windows startade om! Faan!
Jag låg riktigt bra till 51:34 minus 10 minuter uppvärmning ger 41:34 med 600 meter kvar och mitt pers på 44:03!!! Jag hade alltså 600 meter kvar vilket jag borde ha kört under minuten på! Det hade blivit en tid runt 42:15 någonstans! Faan också!!! Verkligen retfullt!!!
Men men så äre ibland. Hoppas det inte händer fler gånger bara.
Förmiddagens pass,



Till min förvåning så kan Trainingpeaks ladda in fit-filen från Zwift men varken Strava eller Sporttracks kan ta in den???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar