9 december 2016

Det vart fail på morgonpasset!



Hmm! Tydligen så stängde Zwift ner servern efter 10 minuter av mitt 36 minuter långa pass i morse. Jag kunde fortsätta hoja men det är bara 10 minuter som finns i Zwift att ladda ner! Så då får jag lägga in för hand det jag minns av passet.
Körde 20 km på i runda slängar 36 minuter, snittade gissningsvis 117(71%) BPM och 179 watt(2,09 w/kg)! Ett lugnt pass helt enligt planerna, synd bara att inte hela passet kom med från Zwift. Undras var man ser när de stänger ner servern för det såg aldrig jag i alla fall...
Ah! Nu har jag läst på lite! Tydligen finns hela passet att manuellt ladda upp till mina träningsprogram i en viss katalog på datorn. Får testa det när jag kommit hem från jobbet i eftermiddag! Vore ju bra det!

3 kommentarer:

  1. Måste varit det jag fick mail häromdagen var något om en uppdatering av servern.
    Hoppas du hittar träningen.

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag också! Det var därför vi bara var 43 cyklister i morse :-)
    Det kändes ensamt! Hehehe!

    SvaraRadera