28 oktober 2016

Ett skönt igångdrag

nu på morgonen, det var lite blött på vägbanan nu på morgonen och runt 2 plusgrader vilket gjorde att jag kunde/vågade stå på lite i de backar jag har på min runda till jobbet vilket gjorde att det blev lite hårdare/varmare pendlarpass jämfört med igår då jag knappt vågade svänga pga frosten/halkan. Så nu fick jag rent av upp pulsen i 121(73%) BPM på morgonpasset :-)
46,6% eller i tid 17:24 av detta pass låg jag i pulszon 3!

Morgonpasset till jobbet
I och med detta pass så har jag nätt och jämt klivit över 50 timmars strecket för denna månad med 3 dar kvar av månaden... Kan bli några timmar till rent av!
Eftermiddagspasset hem blir nog något liknande detta inget regn utlovat i alla fall. Ha en bra dag och en skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar