24 juli 2016

Rullpass till Sävast ToR

Rullpass
Sådär jag rullat ur benen efter det stenhårda linjeloppet i Korpilombolo igår. Idag lugn cykling i solskenet upp till Sävast och åter. Hemma på med badbyxor och ner till Näset nedanför oss bara och doppa sig, sååå skönt! Livskvalite!
Nuu hade jag med mig kameran på rullpasset så nu vart det till slut några bilder i alla fall!

Häärligt!

Ben som fått jobba hårt fick rulla på lätt idag

Hunnit en bit 

Han verkar vilja köra fortare han men inte jag inte ;-)

Nu strax efter vändning i Sävast

Sävast där är det alltid grönt!

Hemma, snabbbyte till badbyxor å ner på stranden
Ha en bra dag nu allihopa!
Njut av vädret för det tänker jag göra.
Veckans total,
Noterar att jag ligger på 35 körda timmar för månaden, kommer alltså att hamna på runt ikring 40-45 timmar totalt denna månad. Som jag trodde så blir det klart mindre timmar ju närmare tävling jag kommer, den nästkommande veckan blir det ännu färre timmar in på kontot! Men det är helt  i sin ordning eftersom detta leder till formtopp! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar