26 augusti 2015

Slutade tidigare idag för att hinna måla lite på huset i eftermiddag

Mmm! Så blev det stämplade ut strax efter 13 för att hinna blåsa av ett 2 mils pass innan jag drog på mig målar kluddkläderna. Det vart liite drygt 21 km å 32,8 km/h samt 216 watt!
Min vana trogen, givetvis ett kortare gå på pass det kom strax efter passeringen av kyrkan sen öste jag på hela mariebergsvägen innan jag svängde upp på hammarenvägen å värmde ner hem till mig. In i garaget med hoj å byta om för att börja måla!


Jobbpendling hem
Det tog fyra timmar att måla takskärningen mellan rum och kök samt mellan kök och garage...
Snacka jobbigt! Jag måste säga, det var nog jobbigare att måla detta än att cykla såg nu när jag vägde mig att jag på måleriarbetet gått ner 1,8 kg!!!
Tack o lov är det "bara" ett varv kvar på den delen sen börjar vi vara klara med huset i stort. Några smådetaljer bara... Sköönt!
15 minuter rehabövningar på gymmet också innan jag hastade iväg till hojen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar