21 maj 2015

Morgonpendling fast lite fortare

än en vanlig morgonpendling då om ni förstår hur jag menar? ;-)
Körde alltså något hårdare i morse i akt och mening, Så här, när jag kom ut från garaget med hojen så kändes vädret trots blotta 6 grader som rätt skönt för mig i alla fall. Så redan när jag satte mig på hojen visste jag att jag skulle köra liite längre å liite hårdare än en vanlig morgonpendling å kan man tänka sig så blev det också... Jag drog iväg ner till Storheden körde runt ett folktomt köpområde och åter tillbaks till Byn vidare ut till Evas cafe korsningen på 97:an sedan åter till sjukhuset det blev lite drygt 30 km det!

Prognosen för dagen

Nu råkar klart.se mena att det ska börja regna igen runt lunchtid alltså kan det om det öser ned bli raka spåret hem då. Men det gör inte så mycket i och med att jag redan klämt nääästan en timmes träning... Underbart är ibland kort! :-)
Antar att det blir till att nyttja slangen igen då... Tvätta hoj tvätta hoj är skoj!

Jobbpendling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar