1 april 2015

Sova gott å träna hårt!



Jepp! Gick å la mig efter 22 men före 23 sov verkligen gott å vaknade av fruns väckarklocka 06.30. Inget morgonpass med andra ord utan frukost och sedan bestämde jag mig för att prova cykla raka spåret till jobbet dvs 3,75 km! Ohhh!
Mmm första 1,5 km:arna fick man ligga i bilspåren för att överhuvud taget kunna driva hojen framåt sedan när jag kom till cykel- och gångbanan så vare nyplogat :-)
Därifrån och fram till sjukhuset helt ok.
Hoppas nu detta skiiitväder har gjort sitt å att prognosen som klart.se ställt kommer på skam annars blir det en trist påsk! Deras prognos säger uppehåll från lunchtid idag och två dar framöver sedan ska det snöa, slaska och plaska igen eller ja försöka i alla fall... Faan nu vill jag ha bar och torr asfalt det räcker med is å snö nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar