2 februari 2015

Roddmaskin



I gymmet på jobbet, 30 minuter hard hard!
Jo tack den kändes körde riktigt bra bästa noteringen på 6800 meter från 11 december förra året slogs med 23 meter minsann hårfint kan man väl säga Men så hade jag bestämt mig för att detta var det enda jag styrkade med idag nog så. 30 min, 142 watt, 6823 meter och 492 kalorier förbrukade! Ibland önskar man dock att vi varit fler i båten så man fått vila men men bara gilla läget liksom ;-)
Ja förutom det så skottade jag uppfarten, bron och gick upp på taket och skottade fram skorstenen samt luftningen till avloppen som låg cirka 1 meter under snötäcket på taket!!!

Inte riktigt där än men ge oss några veckor till såå...
Så med all snöskottning närmare bestämt 45 minuter  + 30 minuter roddmaskin så gick jag definitivt plus på träningskontot idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar