21 september 2014

Nattsvart




mörker, helvete eller kalla det va ni vill...
Ja så känns det just nu!
Hade tänkt att skriva om veckans sista pass men jag tror jag skiter i det orkar inte. Det finns annat som betyder så mycket mer så det känns som futtigt att skriva om ett trainerpass just idag i alla fall. Det är vår äldsta dotter som har det svårt just nu väldigt svårt. Givetvis speglar det av sig på oss som ser henne och försöker hjälpa så gott det går för nu är det djävulskt tungt!
Det har blivit komplikationer efter höftprotesbytet som är allvarligare än själva höften jag vill inte gå in mer än så på det. Vi vet inte just nu hur det kommer att bli tar en dag i taget det är allt vi kan göra. Först tänkte jag inte köra trainerpasset men så sa jag till mig själv att kör nu så kanske du kör ifrån några demoner i alla fall, tveksamt om det funkade :-(

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar