7 juli 2011

Torsdagens rullpass

Blev liite längre liite snabbare än ett vanligt rullpass, men det var det vackra vädrets fel...
Kändes så skönt så jag tog Kallax-Måttsund-Antnäs-Alvik-Ale-Selet-Avan rundan.
Vindar och sol gjorde att det gick på ganska bra trots inte alltför hög puls...
Ett riktigt njutarpass, inte som igår då ;-)
Tog mig till och med tid att stanna och prata med Anders och Roland, tempogubbarna som var på plats vid Gäddviksbron...
De ska köra Nordiska och VSM i Halmstad så de håller på att vässa formen för det...
Samt att Anders tänkt köra VM om jag hörde rätt, Lycka till grabbar!!!



3 kommentarer:

  1. Hyffsat rullpass. :-)
    Förstår att du nu njuter av semestern med lite cykling i "go" vädret. :-)
    Vad jag förstår så har ni inte haft så mycket regn utan ni har kunnat riktigt njuta av solen... eller ?

    SvaraRadera
  2. Mmm det har så här långt varit en kanonvecka!!
    Det kom några droppar på oss på returkörningen igår tillbaks till Gäddvik men det var bara skönt...
    Rullpass, ja va fan näre är så här bra så äre svårt att låta bli ;-)
    Men imorgon, phuhu!!!
    Vi ska besöka Lenas släkt på Seskarö heter det... De är jättetrevliga det är inte det som är problemet utan det som finns i Haparanda och stavas IKEA!!!
    Som för övrig betyder: IrraKringEfterAndra...

    SvaraRadera
  3. *hehe*
    Rätt åt dig då du nu har fått njuta så pass mycket. ;-)
    Jag vet precis vad du kommer att genomlida.
    Jag var själv där på IKEA i måndags. :-/

    Ett tips.
    Brevid OK mitt emot IKEA så finns det en "sportaffär" men ganska mycket snygga kläder till bra priser.
    Dock inga cykelkläder vad jag kunde se.
    Men allt från kallingar, jeans, tröjor, jackor, skor m.m.
    Värt ett besök om ni har tid.

    Och ät inte på MAX!!!
    Vi fick vänta säkert en halvtimma på maten utan att det egentligen var mycket folk. :-(

    SvaraRadera