2 april 2019

Tisdagens första pass

Vart dessutom ett rätt så långt pass lite drygt 1,5 timme vart det. Jag cyklade först ner till Storheden runt butikerna och upp igen via Betongvägen mot Gammelstad därifrån upp förbi Bränslan och Bodvallen till Färjeläget vänd tillbaks ner till Byn förbi Tryvägen och upp till Sjukhuset och jobbet. En nätt liten runda på exakt 35,5 km som tog 1:31:29 beräknad effekt på rundan enligt Strava 154 watt! Nu jobba sedan utbildning på eftermiddagen för avslut runt 15.30 därefter hem och mata på igen. För nu kör jag hårt å länge så länge jag känner att det är ok för kroppen, ackumulerad träning fram till och med torsdag. Nollgradigt enligt cykeldatorn men nog blev det lite kallt sista 20 minuterna av passet. Blir nog enbart cykel idag tror inte jag hinner med någon styrketräning i och med att jag ska på utbildning efter klockan 13. Total träningstid denna vecka 5:02:24!
Morgonens runda i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar