25 april 2019

Nu så kommer förmiddagens träning!


Ja det har varit galet mycket på förmiddagen så först nu tar jag mig tid att blogga in morgonens träning. Började med att det var -2 grader när jag steg upp i morse, trist men så är det. Snabbt beslut att köra trainer istället för att dra på sig lager efter lager med cykelkläder. Sagt å gjort 55 minuter senare var jag klar med trainerpasset som vart 2 varv Greater London Flat + 2 varv London Classique! Det vart 277 watt(3,3 w/kg) i 38 minuter ganska svettig må jag säga. På det ombyte frukost så vart det dags för kylskåpspasset till jobbet.

Det var verkligen kallt men så hade jag sommarkläder med arm- och benvärmare, sommarjacka och vindväst. Det är ju ingenting om det är minusgrader. Just nu visar utetempen vid vårt fönster på jobbet +21 grader så det finns hopp om ett pass i värmens tecken hem från jobbet efter tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar