22 april 2019

Lugnt å fint mellanmjölkspass till Sävast ToR!

Så blev det med vinterbibs och vinterjacka i de iskalla nordanvindarna som sedan slog det om till sydliga vindar men fortfarande kallt. Jag cyklade förbi sjukhuset upp till Färjeläget vidare till Sävast stora rondellen och åter via svängleden till 97:an ner till Färjeläget igen innan jag passerade sjukhuset och tog en extra runda förbi Bränslan, Bodvallen ut på 97:an å tillbaks förbi sjukhuset vänster vid kläppen och hem. Ett mellanmjölkspass som jag skrev i rubriken.
Tur jag gick på vinterklädes-linjen med sommarkläder hade jag inte kunnat köra så här länge inte. Även om solen lyste så var det kallt! Glömde nämna att jag körde med Vengen blir troligen cx:n imorgon bitti till jobbet som det känns nu, ett trainerpass i eftermiddag står också på schemat.
Har i och med dagens pass fått ihop totalt 43:48 vilket är 78% av planerade 56 timmar för månaden och det med 8 dagar kvar att jobba in timmar på.
Dessutom så äre nu inte mer än 35 dagar kvar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar