17 april 2019

Lite kylslaget men inte så farligt trots allt

Det var ett lätt kyligt pass men ändå inte helt fel trots att solen lyste med sin frånvaro, värmen inifrån gjorde att det fungerade bra ändå. Jag cyklade ner till Storheden runt postnord till Betongvägen åter via willys upp mot Gammelstads kyrkby gamla Bodenvägen till Byn vidare förbi Bränslan och Bodvallen till 97:an och åter tillbaks ner till sjukhuset så var jag i hamn med 24 km som jag cyklade på 58:35 jämn pace när jag väl kommit igång.
Morgonpasset i Relive!
Hoppas på lite mer sol i eftermiddag då jag ska hem, som synes så har jag så här långt denna vecka bara kört utomhus inget trainerpass. Det beror på att vi har främmande i huset och mina arla morgonpass på trainern kan möjligen störa herrskapet med den lille som ligger i gästrummet intill varför jag väljer att köra ute så länge vi har gäster. Möjligen nått eftermiddagspass när alla är uppe och igång nu i påsk. Men är det bra väder ute och man nu är påskledig från fredag denna vecka till måndag nästa vecka så kan man ju åka ut på träningspasset när det är som varmast mitt på dagen. Jag hoppas eventuellt kunna premiära med racern men inget som stressar jag har ju cx:en som jag trivs väldigt bra med måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar