23 april 2019

Ett längre morgonpass till jobbet


Ja i och med att det var så pass varmt som 6 grader så valde jag att cykla lite längre denna morgon. Jag valde att hoja ner till Gäddviksbron vände där åter upp mot Byn passerade Kläppen, Bränslan och Bodvallen innan jag svängde åter via 97:an ner mot sjukhuset. Ett hyfsat morgonpass på cx:n valde att inte köra med Vengen. Jag lyckades ändå köra 29,11 km på 1:06:41 vilket gav 26,2 km/h i snittfart! Nu återstår då ett trainerpass mest troligt när jag kommit hem från dagens utbildning inne i Lule stad vilket lär vara runt 16-tiden någon gång. Hem från jobbet blir bara ett lugnt väldigt lugnt kort ungefär 3,5 km för att bara byta om och ta bilen in till stan för att hinna till utbildningen på jobbet.
Morgonens något längre pass till jobbet!
Jag har efter en längre tid utan någon som helst träning i gymmet dragit igång lite lätt coreträning bestående av 4x1 minut plankan och 4x15 situps de tar ungefär 8 minuter att göra, mer blir det inte men tanken är att köra dessa övningar varje morgon ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar