3 mars 2019

Rehab #2

Glädjande nog så kändes knät mycket bättre efter  gårdagens lätta trainerpass.
Så jag provade sitta lite längre på detta pass fortsatt lätt givetvis, hoppas trenden håller i sig att det känns lika bra efter detta pass. Kommer troligtvis att köra ett till rehabpass i eftermiddag/kväll.
Hmm! Roade mig med att gå tillbaks ett år och kolla på den totala träningstiden från mars 2018 till februari i år. Jag har fått ihop totalt 780:27:08! Detta ger ett snitt per månad på 65:02:15! Mesta månaden juli månad givetvis där jag i och med att jag på min sista semestervecka matade på hela 25:48:48 fick då ihop 800,61 km detta gjorde att jag i juli månad hade hela 81:43:59 i  träningstid!
Rent bara cykel för perioden var 755:08 vilket innebär att övrig träningtid 25:19:08 gått till styrketräning och roddmaskin. Jag kan erkänna att detta träningsår har jag tränat aldrig så lite gym! I stort sett ingenting mestadels cykel cykel cykel!
Har bara blivit så inget jag tänkt på egentligen, det enda jag kan säga är att när jag ligger så högt i träningstid totalt per månad på cyklingen så är det antagligen så att jag helt enkelt inte har kraft och ork att köra lika mycket gym som jag gjort tidigare säsonger.

1 kommentar:

  1. Roligt att höra mats, hoppas det fortsätter på det sättet👍👍👍

    SvaraRadera