18 mars 2019

På sätt och vis ett dubbelpass faktiskt


Ja fan det har nu kommit uppemot 1 meter snö senaste veckan vi är uppe i de snömängder vi hade förra vintern alltså kan det bli en sån där härligt varm sommar i sommar. Jag hoppas i alla fall det jag som gillar sol och värme. Först så körde jag 45 minuter på trainern innan jag drog på mig ett överdrag och skottade upp en väg ut för bilen vi skulle samåka med till jobbet jag och frun. Å det var precis att vi tog oss ut fan så mycket snö det kommit nu! Träningspasset på trainern vart lite drygt 5 varv London Classique! Med ett ökat tryck allt eftersom jag försökte stå på allt eftersom kroppen blev varmare så näst sista varvet gå på som hårdast då 8:08 40,1 km/h 297 watt(3,5 w/kg) 130(79%) bpm och 82 rpm i kadens gick sedan ner i intensitet på det sista varvet och fortsatte till dess jag nådde 45 minuter! Nu jobba på hoppas det fungerar och att jag inte har ont när jag ska hem i eftermiddag känns bra för nu. Knät känns riktigt bra enda gången det gör ont är när jag ska gå nedför trappor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar