19 mars 2019

Morgonpass och snö

Ja jo det har ju som kommit en hel del snö nu, jag tog bilen till jobbet nu imorse för jag ska på en utbildning i eftermiddag mellan 14-15.30 å då tänkte jag det kan vara lika så bra att ha bilen eftersom utbildningen är inne i Luleå. När jag nu på morgonen bilade den korta sträckan till sjukhuset slogs jag av hur fruktansvärt mycket snö det kommit snösvängen har inte orkat med den heller för nu äre enfiligt utefter gatorna i området för att inte tala om korsningarna man får smyga sig fram eftersom man inget ser förrän man är ute i korsningen. Men men i maj månad har detta smält bort... tror jag! :-)
Passet vart ett mellanmjölkspass lagom pace helt enkelt. Jag snittade 232 watt(2,7 w/kg) 112(68%) bpm och 74 rpm! Jag känner mig rejält sliten i benen antagligen kombinationen av all snöskottning och blötsnön igår och så träningspasset efter middagen på det som pricken över i:et. Så mina ben var rent av mördade igår tog på mig kompressionskläderna för att få bästa återhämtningen som gick. Å med det så var tisdagsträningen inledd. Nu är jag nog inte hemma förrän fram emot 16-tiden efter utbildningen i eftermiddag så det blir antingen käka först träna sen eller tvärsom få se hur hungrig man är när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar