25 mars 2019

Isigt värre!


Ja fy fasen va isigt det är. Inledningsvis så gick jag från garageuppfarten ner till cykelvägen utmed plantskolevägen för att jag inte vågade cykla första 80 -100 metrarna så djäkla isigt är det just nu. Halkade till och med till mer än en gång på väg till cykelvägen. Sedan gick det bättre fram till dess jag kom mot Sunderbybäcken på cykelbanan där kör man med snöskotrar över bäcken och snöskotrar har isrivare som gör rätt spår i snön som nu var is och fruset. Detta gjorde att framhjulet spårade flera gånger på den sträckan så jag avbröt den planerade rutten fram till Stadsön och vände för att inte gå omkull utav den orsaken... Det blev inte fullt 25 minuter men det fick räcka glad att jag inte gick omkull återstår att se hur det verkar vara imorgon och resten av veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar