8 mars 2019

Inget morgonpass idag fredag


Nej inte det inte! Snöar och driver rent av en snöstorm skulle man nog kunna kalla det. Jag sov ut ordentligt och fikade i lugn och ro sedan tog jag bilen förbi återvinningen med sopor såg att cykel- och gångvägar inte var plogade så det var nog ett rätt beslut att inte cykla idag. Jag får se om jag rent av tar en vilodag eller om jag kör något i eftermiddag då.

Ja sedan knät, inte bra har en stickande smärta på knäts utsida som i kanten på menisken. Jag tror och hoppas att det läker ut med tiden. Är öm om jag trycker på utsidan knät också. Går bra att cykla så länge jag inte ställer mig upp och sätter full belastning på benet. Så när jag går lugnt så känns det betydligt mer i knät än när jag sitter på hojen.

Update!
Ingen träning idag inte heller imorgon eller söndag. Nu låter jag trots allt knät få en chans att om möjligt läka ihop under helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar