28 mars 2019

Fullt ös!

Ja på jobbet först nu hinner jag slänga in ett blogginlägg på morgonpasset. Det har gått på i 180 km/h på jobbet men med bra rymt inte stress tack o lov.
Nu till det arla morgonpasset, var helt slut igårkväll inget eftermiddagspass heller. Jag orkade helt enkelt inte! Orsak när jag kommit hem så monterade jag ner ett matsalsbord i rummet och flyttade bort det samt rumsbordet likaså. Sedan startade jag montering av först nytt rumsbord därefter det nya större mycket större matsalsborden till rummet! Jävlar vilket tid det tog å ont i ryggen fick... Men till slut var jag klar och kunde käka middag runt sjusnåret igår kväll! Alltså ingen träning efter det fanns inte så mycket energi kvar att det skulle bli något bra av det. Valde därför att helt avstå.
Istället sova ut vilket jag gjorde la mig runt 21-tiden. Sov 7 timmar klev upp 04.00 och startade morgonpasset London Classique reverse. Målet var paceat inte alltför hårt vilket jag tyckte det blev. Fick ihop 50 km på 1:21:58 232 watt(2,7 w/kg) 109(66%) bpm och 69 rpm i kadens! Inga fler jobb när jag kommit hem utan siktar på ett bra pass där. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar