17 mars 2019

Eftermiddagspasset då innan middagen




Så var jag då klart med veckan och här måste jag säga att det var klart över förväntan att jag ens fick ihop någonting var egentligen ett under med tanke på hur ont jag haft förutom när jag nu hojat. Menar att det då är lätt att tänka: Jag ska inte träna alls när det gör så ont som det nu gör så fort jag ska gå bara en sån sak!
Men sedan i lördags morse så vände det då äntligen och knät blir bara bättre och bättre, varit ut 2 gånger och skottar gården utan några problem, visst känner jag att knät är ömt å så men det gör inte ont för varje steg jag ska ta.
Passet då? Ja efter morgonens rätt så hårda pass så valde jag klokt nog att ta det lugnt och köra paceat igenom hela passet inga påslag! Fick ihop 1:07:33 115(70%) bpm 219 watt(2,6 w/kg) och 83 rpm i kadens! Å med det är veckan till ända det blev totalt

Å det reviderade månadsmålet, tufft nog men va fasen få se om jag fixar det!

Jag passade även på att plotta in värden från morgonpasset för ett VO2Max test! Tror faktiskt det stämmer rätt bra för jag ligger här runt 56 - 60 i värde lite beroende på hur pass hårt jag pallar att köra för stunden.
Ny vecka och återgång till arbetet imorgon då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar