24 mars 2019

Del 2 av 2

Mmm valde att hoja NYC och cykla inledningsvis Park Loop för att gå upp till Sky Loop och där snurrade jag runt på lite olika banor för att komma ner igen till Park Loop med lite drygt 50 minuter avklarade. Fullföljde Park Loop in i mål så var dagens återhämtningspass till ända. Det vart
Å med det så blev veckans totala träningstid
Det var fan inte illa med tanke på att jag kört med ett inte helt återhämtat knä även om det vände förra lördagen så har jag inte kunnat gå på hur som helst. Inte förrän nu på slutet av veckan. Kan nu obehindrat stå å trycka när jag kör trainer det kunde jag inte i början av veckan. Utomhus rörs ju både cykel och knä mer så där är det fortfarande inte lika bra men i det stora hela mycket mycket bättre i knät. Nu så, månadsmålet så här långt då 41:09 hela 82% av de planerade 50 timmarna med 7 dar kvar att ropa på! Jag lär klara och passera målet som det nu ser ut ligger mellan 12-16 timmar i veckan så det blir gissningsvis runt 53-56 timmar totalt för mars månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar