27 februari 2019

Kanononsdag!






I detta nu 89 dagar 20 timmar 50 minuter och 30 sekunder men vem räknar
liksom? ;-)

Jag hade ju inte tänkt köra något trainerpass imorse men bestämde mig igår kväll för att gardera mig
och köra ett i alla fall eftersom vi kanske ska på damhockey ikväll å då kan det ju bli knappt om tid för kvällsträning men som sagt det är inte säkert det blir någon hockey. Körde London Classique 30 km första halvan 247 watt(2,9 w/kg) och de resterande 15 km:arna 277 watt(3,3 w/kg)!
Ombyte och frukost innan pendlarpasset till jobbet som jag förlängde lite granna inte lika halkigt denna morgon något kallare på marken så det var strävare is om än is överallt så jag var givetvis försiktigt i svängarna. Cyklade upp till Bodvallen efter gamla Bodenvägen innan jag vände åter upp till Byn sedan inimarksvägen tillbaks mot sjukhuset. Det vart 10,53 km på 36:30! Så med det så fick jag ihop 1 timme och 24 minuter totalt denna morgon veckototalen 6:06:08! Månadsmålet om 58 timmar nu 56:30 97% det kvarstår på ett ungefär 1,5 timme ser nu att jag i februari 2018 hade 46:09 i total cykeltid så jag ligger klart högre i år då generellt per månad. Eftermiddagens pendlarpass hem plus något trainerpass återstår vad och hur mycket får jag se.
Utepasset i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar