19 februari 2019

Hem från jobbet

I hyfsat temperatur -3 säger Strava och snudd på ingen vind äntligen. Så det kändes inspirerande och kul. Jag åkte från sjukhuset ner till Kläppen höger efter gamla Bodenvägen upp till Färjevägen där var det tänkt jag skulle cykla ner till Färjeläget men så blev det inte, det var väldigt moddigt av all trafik och just rätt mycket bilar så det lockade inte att gå omkull eller riskera att bli påkörd sladdande i modden som jag kände det vart så jag vände åter mot Byn. Ner till Stadsön runt villorna vid fotbollsplan och åter upp till Sunderbynskolan sedan tillbaka hem då. En nätt runda på en timme och 2 mil ungefär. Vart riktigt bra kändes kul som sagt, och så att jag är klok att backa och inte chansa å riskera nått detta har jag anammat hela vintern. Med det så var utomhuscyklingen klar då.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar