27 februari 2019

Hem från jobbet och trainerträningen på det

Det vart upp till Bodvallen från jobbet vänd och åter till byn och hem. Vid tre tillfällen var det på håret att jag gick omkull men jag klarade av att hålla mig uppe på hjul hela passet också därför jag inte körde längre än jag gjorde. Dessa incidenter berodde på moddig snö och att framhjulet slog åt sidan när det spårade till liksom då gäller det att vara med på noterna och hinna parera vilket jag lyckades med idag. Väl hemma ombyte till trainerkläder och upp på trainerhojen direkt å så start London Classique!

Jag körde 4 varv snittet för hela passet 292 watt(3,4 w/kg)! Snabbaste Classique varvet gick på 8:08 40,1 km/h 294 watt(3,5 w/kg)! Jag är väldigt nöjd med det. Eftermiddagens total vart 1:06:48 totalt för dagen då 2:30:48! Detta innebär att veckans totala träningstid sprungit upp i 7:12:56! Månadsmålet 57:36 hela 99% av de planerade 58 timmarna. Månne om jag får ihop 60 timmar vore mycket mer än jag trodde möjligt med 2 dagars vila förra helgen men se nu står jag där med "bara" 2:23 kvar att eventuellt få in imorgon torsdag!
Utomhuspasset i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar