20 februari 2019

Fy fan det där var hårt!

Top fem vad det gäller skitjobbiga pass kom imorse nordliga vindar på mellan 9 - 16 m/s! Lägg därtill snöyra som blästrade ansiktet så förstår ni på ett ungefär hur det var att cykla morgonpasset till jobbet ja sedan ska vi inte glömma drivorna på cykelvägen upp till 4-5 dm höga och den värsta 4 meter lång där var det på håret att jag tog mig igenom. Så ja det var ett hårt pass om något jag har dock varit med om plötsliga åskväder med rejäla hagelskurar två gånger under min cykelkarriär varav den ena höll på så pass länge att vi funderade på att stanna trots att det var tävling men vi fortsatte, det gjorde ont något så förbannat!
Rent av ett Badass pass! Rule #9// If you are out riding in bad weather, it means your a badass!

Nästan en mil 9,75 km och 41:08 och 14,2 km/h! Det gick fan inte fort men hårt var det lika fullt!
Det stormiga passet i Relive!
Sen så ser den uppmärksamme att jag kört klart mindre mängd denna vecka mot tidigare veckor, orsaken är helt enkelt att det inte funnits plats varit mycket annat helt enkelt eller ärligt att jag rent av varit lite oinspirerad denna vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar