8 januari 2019

Det vart en femling!

Mmm! Jag cyklade först raka spåret hem-15 grader gjorde att jag inte hade så speciellt många funderingar på att köra längre utomhus pass som igår nee absolut inte. Det vart 3,59 km på 10:23 vilket är en av de snabbare korta pendlarturerna hem. Å med det så var jag rejält uppvärmd och kunder efter ombyte dra igång det avslutande trainerpasset direkt i princip!

Valde att följa schemat å köra London här gick jag ut hårt direkt eftersom jag redan var uppvärmd satsade på Mazzes rund som mäter 27,72 km tredje bästa tid på segmentet bara 29 sekunder från personligt rekord! Stenhårt med andra ord 89 i TSS för inte fullt en timmes träning.
På det ett varv London Classique forward som nedvärmning.
Dagens totala träningstid vart då 2:43:50! Veckan uppe i 4:49:49! Har inte satt något månadsmål ännu men tittar jag på förra året januarimånad så fick jag ihop 1569,98 km och 48:19 i träningstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar