14 januari 2019

Aja så det kan bli ibland


Började veckan med att skotta snö, mycket snö! Var ute 40-45 minuter innan jag fått bort snön på gården och sopat av bilen. Därefter frukost innan jag åkte till jobbet med frugan det blir buss hem. Jag har sovit taskigt inatt så inget morgonpass att tänka på över huvudtaget ja å pendla till jobbet nej tack! Såg nu när frun skjutsade upp mig till sjukhuset att det var helt oplogat både gator och cykelvägen till sjukhuset vilket jag tycker är konstigt. Men snösvängen hinner väl inte för det kommer ganska mycket snö just nu och mer ska det bli det ska snöa fram till natten mot tisdag. Återstår att ser hur det blir med träning om jag alls tränar idag känner mig trött rejält trött med så lite sömn som jag fick inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar