31 december 2018

Årsbokslut!


Jag lovade ju ett bokslut för ett obrutet 2018 det kommer här!
Har under 2018 fått ihop 748:02:43 och 22 547,12 kilometer!
Fördelat enligt följande,


Massor med cykel som synes!
Ren cykelträning utan gympassen blir det
Disciplinerna ser ni ovan hur mycket inom respektive kategori. Gravelbiken som inköptes sent när hybriden pajade har ändå hunnit få 63:31:35 och 1429,31 km inte illa på så pass kort tid, landsvägshojen 225:06:42 och 6945,50 km. Tempohojen inte så mycket av förklarliga skäl kunde till en början inte sitta i tempoställning det tog ett tag det men jag fick ändå ihop 7:29:10 och 269,22 km. Men trainern säger bara det trainern hela 358:54:05 och då de 12034,16 km. Hybriden nästan 16 timmar och tävling det är nog Vännästrampet det. Till min förvåning så fick jag ihop 50:38:55 och 1225,62 på mtb:n.  Ja så såg det ut i år tidsmässigt har jag aldrig någonsin tränat så här mycket så här hårt eller så här kontinuerligt, ett kanonår trots allt som var tidigare i år!!!
Så här såg det ut per månad detta nådens år 2018 :-)


5 kommentarer:

  1. Hatten av mats. Väldigt imponerande siffror av dig mats.

    SvaraRadera
  2. Tack ja det har gått riktigt bra i år måste jag säga har varken varit skadad eller sjuk någonting förutom veckan efter operationen av armbågen i februari då de plockade bort plattan och skruvarna då fick jag ta det lugnt.

    SvaraRadera
  3. Ja det är nyckeln till framgång, att få vara frisk och hel. Men gäller ha motivation och vilja och det har Du mycket av.

    SvaraRadera
  4. Riktigt imponerande mängd träning! Allra mest respekt att få ihop över 350 timmar inomhus på trainern. Skulle tro det är få andra i Sverige som tränat lika mycket. GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera