13 oktober 2018

Hårt trainerpass



Jag valde att köra Watopia och började med Volcano segmentet inne i vulkanen som tog 5:28 därefter ner till stan och starten för ett Hilly loop stenhårda segment som jag körde på 12:54! En kortare återhämtning sedan tog jag mig ann Epic KOM dvs Zwift alps! Klättrade de 9,41 km på 21:46 och i stort sett direkt efter summit på igen med Radiotower climb 1,09 km som jag cyklade på 5:49! De var de stenhårda segmenten totalt tid 45:57 med snittpuls över de 4 segmenten på 138(84%) bpm! Efter det Jungle loop som mäter drygt 7,89 km paceat runt 13 minuter och 114(70%) bpm så inte så hårt mer bara jämn fin rytm resten av passet ner till stan igen så var de 2 timmarna till ända.

Imorgon distans med Roger, start runt 11-tiden någon gång med linjehojen ja jag har fått lyfta ner den från väggen trodde faktiskt den gjort sitt för i år... Men det är utlovat uppemot 18-19 grader rentav. Man kan ju alltid hoppas.
Å ser man på jag kom in på grönt i diagrammet för månadsmålet också! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar