14 september 2018

TGIF

Brrr! Ja det var ynka 4 grader när jag startade mitt träningspass 5:25 imorse. Å när jag närmade mig sjukhuset så var temperaturen enligt min Garmin Edge 1000 nere under nollan dvs -1,5 grad. Turligt nog så valde jag vinterbibs och vinterjackan imorse så jag frös över huvudtaget inte alls. Ja förutom fingrarna en stund innan jag vart lite varm i kläderna.
Totalerna för både månaden och veckan är låga men det är helt ok jag har helt fritt från träningsplanering och kör lätt efter utlandsveckan som gjorde att jag var helt körd när jag gick igång med träningen igen. Man ska inte göra uppehåll över huvudtaget så är det bara ;-)
Jag brukar ligga runt ikring 10 timmar ackumulerat på fredagen så det är definitivt en period med lägre antal timmar i sadeln. Månaden ungefär halvvägs uppe lite drygt 14 timmar är också väldigt lågt får nog vara glad om jag klarar 40 timmar. Är som synes kraftigt på rött i målbild för månaden.
Veckan så här långt

September månad


Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar