18 september 2018

Rekordfart hem från jobbet på hybriden och mer därtill


Mmm tror att detta pass hem från jobbet är det snabbaste passet jag kört just på hybriden 30,6 km/h i snitt över de 23 km:arna hem via Sjukhuset, Färjeläget, Byn, Stadsön och åter till Byn! Skönt väder dessutom solen som sken å allt! Nå efter det middag med frun och därefter en stunds vila innan jag satte mig på trainern för den av slutande timmen för dagen. Valde återigen att cykla London där jag snurrade på ett tag innan jag cyklade London Loop Reverse. Cyklade paceat och lätt fram till Fox Hill stigningen därifrån så slog jag på å körde hyfsat hårt ända in i mål vilket vart snudd på 19 minuter!



Å med det så var jag uppe i 2:33:24 för dagen total för veckan nu 4:47:09




Passet ute i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar