19 september 2018

Hem från jobbet och ett trainerpass på det!

Nu hade jag tur samma väderförhållande i eftermiddag som imorse. Blött då jag skulle hoja hem men uppehåll så visst lite blöt blev jag men inte speciellt mycket! Perfekt med tanke på att det regnat hela dagen från i förmiddags :-)
Hem som sagt sedan trainern 2 varv Greater London Flat Forward i ett rent återhämtningstempo inte ettt enda påslag här inte!
Har idag fått ihop totalt 2:32:18 i träningstid! Veckan nu uppe i 7:19:27 och månadsmålet nu uppe i 27:49 och grafen är grön vilket betyder att jag nu ligger före månadsplanen per dag så att säga! :-)
Får väl se hur högt jag kommer med tanke på att det är borta 7 hela träningsdagar inledningsvis av september månad då vi var på Kos!
Nu middag och ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar