10 augusti 2018

Förlängt morgonpass

Trots lite blött så valde jag Vengen för att få ihop dagens träning bra. Började med att cykla upp till Circle K rondellen vidare till Gammelstads kyrkby, runt kyrkan ner igen till Stadsön upp till Byn vidare ut till Färjevägen å sedan 97:an åter till Sjukhuset, klart! Väl inne på sjukhuset så körde jag 10 minuter på roddmaskinen innan dusch å jobb! Totalt 50 minuter lite drygt nu på morgonen en bra riktigt bra start! Det enda som grämde mig var att jag var en ynka sekund från en KOM Kyrkbacken! Får helt enkelt ta i mer nästa gång jag passerar där :-)
I övrigt så vart cykelpasset riktigt bra en hyfsat hög snittfart 33,4 km/h!
Som sagt sedan roddmaskinen 10:04 139 watt i snitteffekt och 2217 meter!
Totalt 51:06 i träningstid nu på morgonen.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar