23 april 2018

Först gymmet sedan cykel hem

Jupp! Hade lite snävt om tid idag på eftermiddagen så då valde jag att splitta å först köra roddmaskin på gymmet på jobbet därefter cykelpasset hem lite förkortat då. Det vart perfekt körde som sagt roddmaskin och där vart det 20:04 4444 meter och 141 watt i snitteffekt! Gick på rätt hårt sista 6-7 minuterna det kändes kan jag meddela. På det 37 minuter hem på 29:ern i 10 s/m motvind på ett ungefär 10 av 16 km motvind då. Snittade 25,8 km/h snitteffekt 249 watt(2,9 w/kg) 117(71%) bpm!
På de fåtal km medvind så hade jag under 10 minuter 30,2 km/h! Rätt ok faktiskt i den här kalla vinden. Hann för övrigt precis hem innan det började stänka så smått, kanonväder eller? :-(
Så kan det bli ibland... Så idag fick jag totalt ihop 1 timme 44 minuter. Hade som sagt annat därhemma som väntade på min insats. Nu uppe i 30 dagar rakt av utan träningsuppehåll.
Rundan hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar