11 mars 2018

Mazzes runda

Två varv på Londonbanan. Jag kör Greater London Flat forward ett varv när jag sedan kommer ut på andra varvet svänger jag vänster ut på bron och via tunnelbanan upp mot Box Hill klättringen dock väljer jag att cykla rakt fram i korsningen istället för att följa hela Box hill. Då blir det inte speciellt många höjdmeter innan man kommer ner igen till tunnelbanan över stora bron och till start och mål för London Prudential ride eller vad det nu står på bannern. Fortsätter upp till nästa banner som är start och mål för Greater London Flat och där har vi ett varv på Mazzes runda! Hela den rundan 27,92 km, den är rätt platt men suger ändå musten ur en idag körde jag de två varven på 45:42 respektive 45:21! 259 watt(3 w/kg) i snitt över de två varven, sedan lugnt sista 20 minuterna.

Veckans träning då jo jag fick ihop 9 pass med gympassen och totalt 12:24:07!
Månadstotalen så här långt!
41% 18:35 av 45 timmar!
Nya skor och strumpor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar