3 mars 2018

Lördagspasset

Ett kortare pass än vanligt men också hårdare. Jag inledde med att cykla Hilly Loop Forward så hårt jag orkade det innebar att jag körde 9,14 km på 14:18 första varvet men inte nog med det utan jag slog mitt personbästa på det andra varvet från 13:49 till numera ha 13:46 hela 3 sekunder, inte illa! Sedan cyklade jag 2,5 varv Volcano flat på känsla, jag ska förklara. På en nivå där jag kände att jag gick hårt men inte för hårt. Å det visade sig bli rätt bra, hela passet i mål hade jag 281 watt(3,3 w/kg) 39,8 km/h i snitt! Vilket inte är illa alls målet var 40 men jag är rätt nöjd som det är :-)
TSS för hela passet vart 102!
Hela passet
Andra varvet på Hilly lopp börjar med en backe om 900 meter och 5% snittlutning.


Rekordvarvet gick så här i sin helhet!
Jag kan även räkna in en FTP tjuga under delar av första och andra varvet! 321 watt(3,73 w/kg) 142(87%) bpm och 63 rpm i kadens! Som sagt ett stenhårt pass vart det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar