21 mars 2018

Hårt distanspass!

Phuhu! Det där var asjobbigt!!!
Hade bestämt mig för att cykla 8 varv Watopia Flat Route det blev 9 varv! Men 8 hårda varv sedan slog jag av en anings aning. Klarade massor med målbilder jag satt upp innan passet!
De illustreras nedan med bild för varje delmål!
7 mils passering under 2 timmar snitthastighet 39,4 km/h!
Därefter kommer 2 timmars passeringen
2 timmar avklarade snitthastighet 39,3 km/h!
Efter det så var nästa passering efter 8 varv
8 varv avklarade med snitthastigheten 39,4 km/h!
Enormt nöjd att fixa hålla över 39 km/h i drygt 2 timmar men så var det djävulskt jobbigt på det 7:e och 8:e varvet fick gräva riktigt djupt där...
I mål på 2:22:23 snitthastighet 39,3 km/h 253 watt(3,0 w/kg) 130(79%) bpm och 73 rpm i kadens och 161 iTSS! Starkt Nilsson riktigt starkt! Men så var det extremt jobbigt också! De sista 3 varven klamrade jag mig precis på 3,0 w/kg men det gick ta mej tusan!!! :-)


Så med det så ha jag på 3 dar fått ihop drygt 7 timmar träning, exakt 7:06:14!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar